Jäsenlehti

Suomen Venäjäntoyt Ry:n jäsenlehti TOITSU julkaistaan kaksi kertaa vuodessa. Ensimmäinen numero julkaistaan jäsenille juhannukseksi ja toinen jouluksi. Kaikilla yhdistyksen jäsenillä on mahdollisuus osallistua lehden toimitukseen esim. omilla jutuillaan tai valokuvilla/kuvilla. Lehtitoimikunta ottaa vastaan myös vinkkejä mielenkiintoisista aihealueista.

Lähetä lehteen tulevat jutut ja kuvat lehtitoimikunnalle sähköpostitse. Ensimmäiseen lehteen tuleva aineisto 6.6. mennessä ja toiseen lehteen tuleva aineisto 30.11. mennessä.

Jäsenlehdessä ilmaiseksi julkaistavat tiedot:
- Uudet valiot (kaikki lajit)
- Koirien tuonti/vienti-ilmoitukset
- In Memorian
- Ulkomaiset näyttelytulokset

Haluatko lehteen tervehdyksen/mainoksen?

Ilmoitushinnat:
jäsenelle 10€/puoli sivua, 20€/koko sivu.
Ei jäsenet: 20€/puoli sivua, 30€/koko sivu.
Koko sivun ilmoituksen leveys 210 mm, korkeus 270 mm. Puolen sivun ilmoituksen leveys 210 mm, korkeus 135 mm.

Ilmoitus maksetaan etukäteen Suomen Venäjäntoyt ry:n tilille FI0957896820011131

Olethan yhteydessä jäsenlehden toimitukseen maksun maksettuasi.
lehti.russiantoy@gmail.com

Kuvat tulee lähettää mahdollisimman isoresoluutioisina. Tarvittaessa ole yhteydessä sähköpostitse ja kysy lisäohjeita. Laadultaan huonolaatuisia tai painokelvottomia kuvia ei julkaista. Kun lähetät kuvia toimitukseen, ne saatetaan tallentaa yhdistyksen kuvapankkiin ja niitä voidaan käyttää myöhemmin yhdistyksen lehdessä, nettisivuilla sekä Facebookissa (kuvaaja mainitaan aina). Kuvan lähettämällä suostut siihen, että yhdistys saattaa muokata kuvaa tarkoitukseen sopivaksi. Jos haluat kuva-aineistosi myöhemmin poistettavan arkistosta, ilmoitathan siitä meille.

TOITSU 2/2021
TOITSU 1/2021