Jäsenyys

Suomen Venäjäntoyt ry:n jäsenyyttä voi hakea sähköisellä jäsenhakemuksella tai sähköpostitse.

Suomen Venäjäntoyt ry:n jäsenenä:
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
- saat kaksi kertaa vuodessa ilmestyvän sähköisen jäsenlehden.
- saat mahdollisuuden osallistua kaikkiin yhdistyksen järjestämiin tapahtumiin ja webinaareihin joko edulliseen jäsenhintaan tai kokonaan maksutta tapahtumasta riippuen.
- voit osallistua Top Ten Toitsu-, sekä Vuoden harrastuskoira-kilpailuun. Huomioithan, että koiran kaikkien omistajien tulee olla yhdistyksen jäseniä.
- saat pääsyn jäsenten sähköiseen arkistoon, josta löydät mm. kaikki viime vuosina ilmestyneet jäsenlehdet, vuosikokousmateriaalit sekä Kasvattaja-cafen materiaalit ja mahdolliset videotallenteet.
- pääset osallistumaan aluetoiminnan treffeille ja tapahtumiin edulliseen jäsenhintaan tai kokonaan maksutta tapahtumasta riippuen.
- pääset myös vaikuttamaan rotua ja yhdistystä koskeviin päätöksiin.
- saat pääsyn yhdistyksen jäsenten omaan Facebook-ryhmään.

JÄSENMUODOT JA -MAKSUT:

Varsinainen jäsen 25 € / vuosi

Perhejäsen 10 € / vuosi
Varsinaisen jäsenen perheeseen kuuluva henkilö voi liittyä yhdistykseen perhejäseneksi. Perhejäsenellä on samat jäsenoikeudet kuin varsinaisella jäsenellä, mutta hänelle ei lähetetä yhdistyksen jäsenlehteä.

Kasvattajan lisäämä jäsen 10 € / ensimmäinen vuosi
Kasvattaja voi liittää pentujen uudet omistajat rotuyhdistyksen jäseniksi, jolloin ensimmäisen vuoden jäsenmaksu on edullisempi. Kasvattajan maksama jäsenyys muuttuu varsinaiseksi jäsenyydeksi seuraavan jäsenmaksukauden alkaessa.

Nuorisojäsen 10 € / vuosi
Alle 17-vuotiaat voivat hakea yhdistyksen nuorisojäsenyyttä.
Alle 15-vuotiaalla ei ole äänioikeutta.

Tuomarijäsen ilmainen

HUOM!

Jäsenyyden hyväksyy yhdistyksen hallitus, myös perhe-, nuoriso- ja kasvattajan lisäämät jäsenet. Jos olet erotettu yhdistyksestä maksamattoman jäsenmaksun vuoksi, jäsenyys ei jatku
automaattisesti laskun maksun jälkeen. Jäsenyys täytyy hakea uudelleen. Hallituksen päätöksen jälkeen jäsensihteeri tiedottaa asiasta. Ennen hallituksen jäseneksi hyväksymistä maksettua jäsenmaksua ei palauteta.

Jos haluat erota yhdistyksestä, ilmoita siitä jäsensihteerille.

Osoitteen- tai sähköpostiosoitteenmuutos

Ilmoita osoitteesi muuttumisesta sähköisellä jäsenhakemuksella, yhdistyksen kotisivujen kautta tai sähköpostilla jäsensihteerille.

Yhdistyksen kotisivuilla on jäsenosio johon pääsee kirjautumaan kotisivujen yläreunasta
löytyvän ”Jäsensivut”-linkin kautta. Järjestelmän ohjeita seuraten ensimmäisellä kerralla luodaan oma henkilökohtainen salasana, jolla jatkossa kirjaudutaan. Sähköpostiosoitteesi toimii käyttäjätunnuksenasi. Jäsenosiossa voit itse muokata yhteystietojasi, kun ne muuttuvat.

Jäsenosioon pääsee kirjautumaan vain jos olet antanut yhdistykselle sähköpostiosoitteesi. Huomioithan, että kahdella jäsenellä ei voi olla samaa sähköpostiosoitetta.

Jäsensihteerin yhteystiedot

js.russiantoy@gmail.com
Yhdistys ylläpitää jäsenistään jäsenrekisteriä.

Ilmoitus koskee
Jäsentyyppi

Mikäli hakija on alle 16-vuotias, tule hakemus tehdä sähköpostitse js.russiantoy@gmail.com.

Kasvattajan lisäämästä jäsenestä (kasvattaja täyttää):

Jäsentietojen käsittely:

Jättäessäni jäsenhakemuksen, hyväksyn henkilötietojeni käsittelyn yhdistyksen tietosuojaselosteen mukaisesti.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia